Cégvezetőként rengeteget kell dolgoznom, folyamatosan ébernek és naprakésznek kell lennem a cégem dolgaival kapcsolatban. Persze a befektetett munka mindig megtérül, emiatt nem panaszkodom – de néha, amikor már érzem, hogy túl sokat foglalkoztam a munkahelyi tennivalókkal jól esik egy kis kikapcsolódás.
Már fiatalabb koromban is imádtam koncertekre és fesztiválokra járni, ez pedig most, középkorú nőként sem változott sokat. Nyaranta mindig ellátogatok a legnagyobb hazai fesztiválokra, 2-3 napot mindig végig szoktam bulizni. A sok stressz, az állandó agytevékenység után a kedvenc zenekaraim és előadóim koncertjein úgy szoktam érezni, mint ha újjászülettem volna. Egyedül egy hátránya van a fesztiváloknak: jegyek elég borsos áron kaphatóak. Persze, ha egy óriási fellépőről van szó, akkor abszolút megéri, akármennyibe is kerül. Ahogyan a tartós bérlet is megéri, ha valakit a flottakezelés foglalkoztat.
Nekem még korábban az egyik kollégám és egyben jó barátom ajánlott egy weboldalt, amiét elmondhatatlanul nagy köszönettel tartozom neki. A szóban forgó szolgáltatás cégautókkal és flottakezeléssel foglalkozik, melynek elsődleges célja, hogy azoknak a kisebb vállalatoknak az igényeit elégítse ki, amelyek kevesebb, mint ötven vagy hatvan cégautóval rendelkeznek, azonban szeretnék, hogyha a biztosítók, az autókereskedők, valamint a szervizek úgy tekintenének rájuk, mintha legalább annyi kocsit birtokolnának.
Cégvezetőként természetesen azonnal felkerestem ezt a szolgáltatást, ezt pedig a mai napig sem bántam meg. A felhasználóbarát, könnyen átlátható és gördülékenyen kezelhető weboldaluknak köszönhetően minden lényeges dologról teljes mértékben tájékozódhattam, konkrétan egy darab kérdés sem maradt meg bennem utána. Egy olyan profi és hozzáértő szolgáltatás arculata formálódott meg előttem, amely azt sugallja, hogy a cég munkatársai száz százalékban értenek ahhoz, amit csinálnak, illetve abszolút meg lehet bízni a munkájukban.
Ezen a flottakezeléssel kapcsolatos oldalon ráadásul rögtön egy tájékoztató, információkban gazdag videót tekinthettem meg, melyben egy hozzáértő szakember, pontosabban az ügyvezető mondja el a fontos dolgokat. Most őszintén, hány olyan szolgáltatást ismerünk, amelynek a weboldalán maga az ügyvezető szólal meg közvetlenül hozzánk? Ha valami, akkor ez pontosan arról árulkodik, hogy a szolgáltatás legfőbb célja az, hogy minden ügyfél teljes mértékben meg legyen elégedve.
A videóban egyébként a cég munkatársai összegyűjtötték azt az 5 költségcsökkentő tényezőt, amelyet a cégautó választás előtt ajánlatos megismerni. Mindezt azért teszik, mert szeretnék, ha az ügyfelek tisztában lennének azzal, hogy tudják kikerülni a nem várt kiadásokat, a plusz munkát és a szükségtelen idegeskedést, aggódást. A szolgáltatás mukatársai tisztában vannak azzal, hogy egy kis- vagy közepes cégnek nem utolsó fontosságú, hogy pénzét éppen mikor és mire költi – ráadásul az sem mindegy, hogy mekkora összeget kell fizetni.
Ez a fantasztikus flottakezeléssel foglalkozó cég segít átlátni a lízing, a hitel, illetve a tartós bérlettel kapcsolatos kérdéseke is, ugyanis ezekről érthetően megfogalmazott, profi összefoglalót találhatunk meg a weboldalukon a Hitel, lízing, bérlet, áfa menüpontban. Nagyon lényeges szempontnak tartják, hogy az őket választó ügyfelek megfelelően tájékozódjanak a költséghatékonyságról és arról, hogy milyen módszerrel tudják maguknak megspórolni a lehető legtöbb pénzt.
Mindemellett a Szolgáltatásokon belül precíz összegzést kaphatunk arra vonatkozóan, hogy milyen csomagokat ajánlanak az ügyfeleiknek, és hogy ezekről miket kell tudni. Ha valaki mindezt átolvassa, kétségek nélkül tudni fogja, hogy ennek a szolgáltatásnak a munkájában abszolút megbízhat.
Ahogy már korábban is írtam, én nagyon örülök, hogy rájuk találtam, hiszen cégvezetőként nekem nagyon fontos, hogy a lehető legjobb kezekben tudhassam a vállalatommal kapcsolatos dolgokat – ez alól pedig a cégautók sem kivételek!